Geddeholms Callcenter

På ett litet företag som Geddeholm är det en tidsvinst att få hjälp att hålla reda på allt som gäller och få stöd inom sjukhanterings- och hälsovårdsområdet.

Qurants digitala tjänster blir som en extra resurs för mig som chef och personalansvarig. Systemet hjälper mig att hålla reda på allt som gäller inom sjukhantering, proaktiv hälsovård och rehabilitering och jag får stöd och råd från Qurants sjuksköterskor. Jag får bättre koll på sjukfrånvaron och tydlig hälsostatistik som underlag för hälsosamtal och eventuella förebyggande hälsoåtgärder.  Statistiken är direkt tillgänglig i Qurants portal.

För mina medarbetare är den största vinsten tillgången till en ”personlig” sjuksköterska som ringer upp vid sjukfrånvaro för att ge stöd och råd samt boka in eventuell vård. De uppskattar tillgängligheten och säger att de känner sig mer trygga.

 

Susanne Myckelberg, Platschef Geddeholms Callcenter

Digitala tjänster

Nyhetsbrev

Få senaste nytt från oss om personal och hälsa

*” anger obligatoriska fält

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi delar aldrig din e-post eller skickar spam. Läs mer om integritet och GDPR